Костринська територіальна громада
Костринська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області

Реєстрація місця проживання малолітньої дитини (до 14 років)

Дата: 24.07.2024 14:52
Кількість переглядів: 60

                                             ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                   рішення виконавчого комітету

                                                                                   Костринської сільської ради

                                                                                   від 26.02. 2024 року № 13

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

 

Реєстрація місця проживання малолітньої дитини (до 14 років)

(назва адміністративної послуги)

(індикатор послуги 01217)

 

Інформація про відділ «Центр надання адміністративної послуги» виконавчого комітету Костринської сільської ради

 Ужгородського району Закарпатської області

1.

Місцезнаходження

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Костринської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області

89022, Закарпатська область, Ужгородський район, с. Кострина, 47

2.

 Режим роботи

Центральний офіс с. Кострина, 47

Понеділок - п’ятниця:

09.00 – 16.00

Обідня перерва: без перерви

Вихідні дні: субота, неділя

Віддалені робочі місця адміністраторів (ВРМ):

с.Сіль, 69

с.Вишка, 231

с. Люта, 585

Понеділок - п’ятниця:

09.00 – 16.00

Обідня перерва: без перерви

Вихідні дні: субота, неділя

3.

Телефон, адреса електронної пошти,

веб-сайт

Центральний офіс с. Кострина, 47

Телефон: 0952582612

 e-mail: kostrino@ukr.net

Офіційний веб-сайт: https://kostrynska-gromada.gov.ua

Віддалені робочі місця адміністраторів (ВРМ):

с.Сіль, 69,

Телефон: 0504326999, e-mail: silrada.69@ukr.net

с.Вишка, 231,

Телефон: 0953319251, e-mail: hajdankavishka231@ukr.net

с. Люта, 585,

Телефон: 0502795611, e-mail: kirikjaroslav@gmail.com

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні»

Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»

Закон України «Про місцеве самоврядування»

Закон України «Про адміністративні послуги»

Закон України «Про адміністративну процедуру»

Закон України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України»

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

Закон України «Про іпотеку»

Закон України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 07.02.2022 № 265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад»

Постанова Кабінету Міністрів України від 04.08.2023 № 820 «Про затвердження Порядку внесення відомостей про адресу задекларованого/ зареєстрованого місця проживання (перебування), що знаходиться на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України, а також на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, та внесення змін до порядків, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2022 р. № 265»

Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1137 «Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг»

 

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

   

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 

 

 

 

 

 

 

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для отримання адміністративної послуги

     Заява одного з батьків дитини віком до 14 років або інших законних представників

9

Перелік документів,  необхідних для отримання адміністративної послуги та умови отримання адміністративної послуги

   Для реєстрації місця проживання дитини віком до 14 років один з її законних представників подає:

  1. заяву за формою згідно з додатком 3, 8 до Порядку декларування та реєстрації місця проживання (перебування), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2022 р. № 265 (далі - Порядок);
  2. свідоцтво про народження, крім іноземців та осіб без громадянства, або документ про реєстрацію народження, виданий компетентним органом іноземної держави і легалізований у встановленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародним договором України, згода на обов’язковість якого надана Верховною Радою України;
  3. довідку про реєстрацію особи громадянином України (у разі здійснення вперше реєстрації місця проживання дитини віком до 14 років, у свідоцтві про народження якої зазначено, що батьки або один із батьків є іноземцем чи особою без громадянства).
  4. згоду іншого з батьків або законних представників (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування);
  5. документ, що посвідчує особу законного представника*;
  6. відомості або документ, що підтверджує сплату адміністративного збору.

       У разі здійснення реєстрації місця проживання дитини віком від 10 до 14 років не за адресою задекларованого/зареєстрованого місця проживання її батьків або інших законних представників чи одного з них, з яким проживає дитина додатково подаються:

 

     документи, що підтверджують:

 

     право на проживання (перебування) в житлі, зокрема свідоцтво про право власності, ордер, договір оренди (найму, піднайму), договір найму житла у гуртожитку (для студентів), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші підтверджуючі документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання (перебування) особи здійснюється за згодою власника (співвласників) житла, наймача та членів його сім’ї, уповноваженої особи житла (зазначені документи та згода не вимагаються під час реєстрації місця проживання малолітніх дітей за адресою задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) батьків або законних представників (представників), або одного з них;

      право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, іншого надавала соціальних послуг з проживанням (довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі для бездомних осіб, іншого надавала соціальних послуг за формою згідно з додатком 4 до Порядку), копія посвіднення про взяття на облік бездомної особи, форма якого затверджується Міністерством соціальної політики (у разі здійснення реєстрації за адресою відповідної установи, закладу);

     У разі перебування житла в іпотеці, довірчій власності як способу забезпечення виконання зобов’язань для реєстрації місця проживання додатково подається письмова згода відповідного іпотекодержателя або довірчого власника.

     Згода батьків або інших законних представників може бути надана у присутності особи, яка приймає заяву про реєстрацію місця проживання, або засвідчена нотаріально в установленому законодавством порядку.

     У разі влаштування дитини-сироти. дитини, позбавленої батьківського піклування, до закладу для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дитячого будинку сімейного типу, прийомної сім’ї місце проживання такої дитини реєструється за адресою закладу, дитячого будинку сімейного типу, житла проживання прийомної сім’ї.

     Подання заяви про реєстрацію місця проживання або зміну місця проживання дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, покладається на органи опіки та піклування за місцем проживання такої дитини.

      У разі коли реєстрація місця проживання здійснюється одночасно із зняттям з попереднього місця проживання (перебування), окрема заява про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання не подається.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуг

Заявник для одержання адміністративної послуги звертається до органу реєстрації (у тому числі через центр надання адміністративних послуг), повноваження якого поширюється на відповідну адміністративно-територіальну одиницю.

11.

Платність надання адміністративної послуги

   Адміністративна послуга є платною.

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

    Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні», Закон України «Про адміністративні послуги»

11.2.

Розмір та порядок внесення плати  за адміністративну послугу

    За реєстрацію місця проживання справляється адміністративний збір у розмірі:

1)        1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року. - за реєстрацію місця проживання у разі звернення особи протягом встановленого Законом України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» (далі - Закон) строку;

2)        2,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, - за реєстрацію місця проживання у разі звернення особи з порушенням встановленого Законом строку.

За реєстрацію місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір справляється лише за одну адміністративну послугу (реєстрація місця проживання).

Адміністративний збір не справляється за реєстрацію місця проживання/зміну місця проживання дитини-сироти. дитини, позбавленої батьківського піклування, у закладі для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дитячому будинку сімейного типу, прийомній сім’ї.

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

 

Отримувач: ГУК у Закарпатській області /Костринська тг/

Банк отримувача: Казначейство України (ел.адм.подат.)

МФО: 899998

Код ЄДРПОУ: 37975895

Розрахунковий рахунок:  UA288999980334189879000007395

Призначення платежу: 22012500

12

Строк надання адміністративної послуги

    У день звернення законного представника дитини віком до 14 років чи в день отримання документів від центру надання адміністративних послуг або представника спеціалізованої соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту або даних від органу соціального захисту населення.

13

Перелік підстав  відмови у наданні адміністративної послуги

    Орган реєстрації відмовляє у реєстрації місця проживання у разі коли:

  • у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно містяться відомості про обтяження щодо житла, яке особа реєструє як місце проживання (перебування), що стосуються заборони реєстрації місця проживання (перебування) у такому житлі, або перебування житла в іпотеці, довірчій власності як способу забезпечення виконання зобов’язань (у разі відсутності письмової згоди відповідного іпотекодержателя або довірчого власника на реєсірацію місця проживання);
  • відомості Державного реєстру речових прав на нерухоме майно не відповідають відомостям, зазначеним у поданих особою документах або даних;
  • особа не подала або подала не в повному обсязі необхідні документи або відомості.
  • у поданих особою документах або відомостях містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними (крім випадку, передбаченого пунктом 53 Порядку)*, або строк дії паспортного документа іноземця чи особи без громадянства, які на законних підставах проживають на території У країни, закінчився;
  • звернулася дитина віком до 14 років або особа, не уповноважена на подання документів;
  • житлу, в якому особа реєструє місце проживання (перебування), не присвоєна адреса у встановленому порядку;
  • звернулася дитина віком до 14 років або особа, не уповноважена на подання документів;
  • житлу, в якому особа реєструє місце проживання (перебування), не присвоєна адреса у встановленому порядку;
  • за адресою житла, в якому особа реєструє своє місце проживання (перебування), наявний об'єкт нерухомого майна, який не належить до житла;
  • відомості реєстру територіальної громади щодо задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) батьків або інших законних представників дитини віком до 14 років не відповідають відомостям, зазначеним у заяві, поданій стосовно дитини.

     Не може бути підставою для відмови у реєстрації місця проживання (перебування) відсутність у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відомостей про житло, в якому реєструється місце проживання (перебування) особи.

 

14

Результат надання адміністративної послуги

Рішення про реєстрацію місця проживання дитини віком до 14 років або про відмову у реєстрації місця проживання.

15

 

Способи отримання відповіді (результату)

Засобами поштового, телефонного або електронного зв'язку.

 

Примітка

    Батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців 3 дня державної реєстрації її народження.

     Іноземець, особа без громадянства зобов’язані задекларувати або зареєструвати своє місце проживання та місце проживання дітей віком до 14 років (у тому числі новонароджених дітей), батьками або іншими законними представниками яких вони є, протягом 30 календарних днів з дня отримання посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, або після зняття із задекларованого або зареєстрованого місця проживання

      Задекларованим або зареєстрованим місцем проживання (перебування) дитини віком до 10 років є задеклароване або зареєстроване місце проживання (перебування) її батьків або інших законних представників чи одного з них. з яким проживає дитина, за згодою іншого з батьків або законних представників.

     Задекларованим або зареєстрованим місцем проживання (перебування) дитини віком від 10 до 14 років є задеклароване або зареєстроване місце проживання (перебування) її батьків або інших законних представників чи одного з них. з яким проживає дитина, за згодою іншого з батьків або законних представників, якщо інше місце проживання не встановлено за згодою між дитиною та батьками (усиновлювачами. опікуном) або організацією, яка виконує стосовно дитини функції опікуна.

      Видані компетентними органами іноземної держави документи, що подаються для реєстрації місця проживання засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Такі документи подаються з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально.

      На період тимчасової окупації Російською Федерацією території України, а також на період віднесення у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, територіальних громад до територій, на яких ведуться (велися) бойові дії. зареєстрованим або задекларованим місцем проживання дитини вважати зареєстроване або задеклароване місце проживання її батьків або інших законних представників чи одного з них, з яким проживає дитина.

      Відомості про зареєстроване місце проживання дитини на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України, а також на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, визначених у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, за заявою батьків або інших законних представників чи одного з них вносяться до реєстру територіальної громади відповідним органом реєстрації під час декларування або реєстрації місця проживання дитини чи за бажанням батьків або інших законних представників чи одного з них, якщо інформація про таку дитину міститься в реєстрі цієї територіальної громади.

 

        ______

                
* Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2022 року № 1202 «Деякі питання реалізації актів законодавства у сфері міграції в умовах воєнного стану» встановлено, що:

  • посвідки на тимчасове чи постійне проживання, крім тих, які оформлені громадянам Російської Федерації, строк дії яких закінчився або які підлягають обміну відповідно до законодавства після 24 лютого 2022 р„ підтверджують законні підстави для тимчасового чи постійного проживання в Україні та право на в’їзд в Україну на період воєнного стану та протягом ЗО календарних днів з дня його припинення чи скасування;
  • іноземці або особи без громадянства, крім громадян Російської Федерації, зобов'язані в установленому законодавством порядку подати документи для обміну таких посвідок на тимчасове чи постійне проживання протягом ЗО календарних днів з дня припинення або скасування воєнного стану;
  • паспорти громадян України у формі картки, строк дії яких закінчився за ЗО днів до 24 лютого 2022 р. та після 24 лютого 2022 р., та паспорти громадянина України зразка 1994 року, до яких не вклеєно фотокартку особи у разі досягнення нею 25- чи 45-річного віку, строк вклеювання до яких настав за 30 днів до 24 лютого 2022 р. та після 24 лютого 2022 р., є документами, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України та підлягають обміну або вклеюванню нових фотокарток відповідно до досягнутого віку протягом 30 календарних днів з дня припинення чи скасування воєнного стану.

                                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                          ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                   рішення виконавчого комітету

                                                                                   Костринської сільської ради

                                                                                   від _______ 2023 року № ____

 

 

Технологічна картка адміністративної послуги

 

Реєстрація місця проживання малолітньої дитини (до 14 років)

(назва адміністративної послуги)

(індикатор послуги 01217)

 

 

 

п/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна  особа

Термін виконання

(днів)

1.

Формування заяви з використанням відповідних програмно-технічних засобів та відтворення її в паперовій формі

Адміністратор

ЦНАП

В день звернення

2.

Перевірка належності паспортного документа особі, яка його подала,  його дійсності, правильності заповнення заяви про реєстрацію місця проживання та наявності документів, необхідних для реєстрації місця проживання, про що робиться відповідний запис у заяві

Адміністратор

ЦНАП

В день звернення

3.

Перевірка належності особі, яка подала заяву для реєстрації місця проживання, відповідного житла на праві власності чи належності власнику (співвласникам), які надали згоду особі для реєстрації місця проживання, відповідного житла на праві власності, а також перебування такого житла в іпотеці або довірчій власності як способу забезпечення виконання зобов’язань з використанням відомостей Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відповідно до Порядку доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

Адміністратор

ЦНАП

В день звернення

4.

Складення протоколу про адміністративне правопорушення відповідно до статті 197 Кодексу України  про адміністративні правопорушення у випадку, якщо під час подання документів установлено, що особа, яка є громадянином України, звернулася для реєстрації нового місця проживання після закінчення 30 календарних днів після зняття з реєстрації з попереднього місця проживання або подала для реєстрації місця проживання недійсний паспорт громадянина України.

Направлення іноземця чи особи без громадянства до територіального підрозділу Державної міграційної служби (надалі – ДМС) відповідно до території обслуговування для вжиття заходів адміністративного впливу або інших заходів, визначених законодавством, якщо під час подання документів установлено, що вони звернулися для реєстрації місця проживання після закінчення 30 календарних днів з дня отримання посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання, зняття з реєстрації попереднього місця проживання або подали для реєстрації нового місця проживання недійсний документ

Адміністратор

ЦНАП

В день звернення

5.

Прийняття рішення про реєстрацію місця проживання або про відмову в реєстрації місця проживання особи 

Адміністратор

ЦНАП

В день звернення

6.

Внесення відомостей про реєстрацію місця проживання до Реєстру територіальної громади 

Адміністратор

ЦНАП

В день звернення

7.

Інформування у випадку ухвалення рішення про  відмову, із  зазначенням   підстав для відмови, засобами поштового, телефонного або електронного зв’язку

Адміністратор

ЦНАП

В день звернення

8.

В разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання в іншій адміністративно-територіальній  одиниці до органу реєстрації, на території обслуговування якого зареєстроване попереднє місце проживання особи, не пізніше наступного дня надсилання в електронній формі повідомлення про зняття з реєстрації місця проживання особи для внесення інформації до відповідного реєстру територіальної громади. У раз, коли реєстр територіальної громади створено та ведеться засобами інформаційно-комунікаційної системи органу реєстрації і повідомлення неможливо надіслати в електронній формі, таке повідомлення в день здійснення реєстраційної дії надсилається відповідному органу реєстрації у паперовій формі

Адміністратор ЦНАП

В день звернення

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь