Костринська територіальна громада
Костринська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області

ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ НАРОДЖЕННЯ

Дата: 24.07.2024 15:27
Кількість переглядів: 120

                                        ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                 рішення виконавчого комітету

                                                                                 Костринської сільської ради

                                                                                 від 20.11.2023 року № 101

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

00030

 

ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ НАРОДЖЕННЯ

(назва адміністративної послуги)

 

Інформація про відділ «Центр надання адміністративної послуги» виконавчого комітету Костринської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області

1.

Місцезнаходження

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Костринської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області

89022, Закарпатська область,

Ужгородський район, с. Кострина, 47

 

2.

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок - п’ятниця:

09.00 – 16.00

Обідня перерва: без перерви

Вихідні дні: субота, неділя.

 

3.

Телефон, адреса електронної пошти

 та веб-сайт

Телефон: 0952582612

Адреса електронної пошти: kostrino@ukr.net

Офіційний веб-сайт: https://kostrynska-gromada.gov.ua

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Цивільний кодекс України;

 Сімейний кодекс України;

Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»;

Закон України «Про адміністративні послуги».

 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Декрет КМУ від 21.01.1993 №7-93 "Про державне мито", пункт 13 частини першої статті 4

Постанова КМУ від 09.01.2013 №9 "Про затвердження Порядку підтвердження факту народження дитини поза закладом охорони здоров'я" повний текст

Постанова КМУ від 22.08.2007 №1064 "Порядок ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян" повний текст

Постанова КМУ від 10.11.2010 №1025 «Про затвердження зразків актових записів цивільного стану, описів та зразків бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану" повний текст

Постанова КМУ від 10.07.2019 №691 "Порядок надання комплексної послуги "єМалятко"" повний текст

 

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ ЦОВВ від 09.07.2015 №1187/5 "Порядок розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану - учасниками пілотного проекту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет" розділ І

Наказ ЦОВВ від 18.10.2000 №52/5 "Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні" розділи І, ІІ, глава 1 розділу ІІІ

Наказ ЦОВВ від 24.07.2008 №1269/5 "Інструкція з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян" повний текст

Наказ ЦОВВ від 09.07.2015 №1187/5 "Порядок роботи веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» повний текст

 

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для отримання адміністративної послуги

Особисте звернення фізичної особи або уповноваженої нею особи.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Документи, що необхідно надати для отримання послуги:

  1. Заява про державну реєстрацію народження
  2. Паспорти громадян України, паспортні документи іноземців або осіб без громадянства, що посвідчують особи батьків
  3. Паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця або особи без громадянства, що посвідчує особу заявника (суб’єкта звернення)
  4. Документ про шлюб батьків, у разі реєстрації шлюбу компетентним органом іноземної держави
  5. Один з документів, що підтверджує факт народження
  6. Заява жінки, яка народила дитину, про її згоду на запис подружжя батьками дитини, справжність підпису на якій має бути нотаріально засвідченою, та довідка про генетичну спорідненість батьків (матері чи батька) з плодом (у разі реєстрації народження дитини, народженої у результаті застосування допоміжних репродуктивних технологій)
  7. Заява матері та батька дитини про визнання батьківства, справжність підпису на якій має бути нотаріально засвідченою, та документ, що підтверджує повноваження представника (засвідчені нотаріально) ( у разі подання заяви про державну реєстрацію народження одним із батьків)
  8. Письмова згода одного з батьків про присвоєння дитині прізвища, якщо батьки мають різні прізвища, справжність підпису на якій має бути нотаріально засвідченою     ( у разі подання заяви про державну реєстрацію народження одним із батьків)
  9. Документи, складені іноземною мовою, разом з їх перекладами на українську мову, засвідчені в установленому порядку.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто.

2. В електронній формі документи подаються за допомогою програмного забезпечення Єдиного державного веб порталу електронних послуг батьком або матір’ю дитини, яких ідентифіковано шляхом використання кваліфікованого електронного підпису, електронної системи ідентифікації «Bank ID» чи засобу ідентифікації особи, який дає можливість однозначно ідентифікувати заявника.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно.

12.

Строк надання адміністративної послуги

В день звернення

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України.

2. Державна реєстрація повинна проводитися в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану.

3. З проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень

14.

Результат надання адміністративної послуги

  1. Складання актового запису про народження в електронному вигляді в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та на паперових носіях
  2. Свідоцтво про народження дитини
  3. Витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (довідки) про державну реєстрацію народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України
  4. Витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження відповідно до статей 126, 133, 135 Сімейного кодексу України із зазначенням факту мертвонародження або смерті на першому тижні життя
  5. Письмова відмова в проведенні державної реєстрації народження.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Отримати результати надання послуги заявник може особисто або через законного представника.

16.

Примітка

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь