Костринська територіальна громада
Костринська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області

ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ СМЕРТІ

Дата: 24.07.2024 15:31
Кількість переглядів: 39

  ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                 рішення виконавчого комітету

                                                                                 Костринської сільської ради

                                                                                 від 20.11.2023 року № 101

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

00033

 

ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ СМЕРТІ

(назва адміністративної послуги)

 

Інформація про відділ «Центр надання адміністративної послуги» виконавчого комітету Костринської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області

1.

Місцезнаходження

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Костринської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області

89022, Закарпатська область, Ужгородський район, с. Кострина, 47

2.

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок - п’ятниця:

09.00 – 16.00

Обідня перерва: без перерви

Вихідні дні: субота, неділя.

3.

Телефон, адреса

електронної пошти

та веб - сайт

Телефон: 0952582612

Адреса електронної пошти: kostrino@ukr.net

Офіційний веб-сайт: https://kostrynska-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Цивільний кодекс України;

Сімейний кодекс України;

Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»;

Закон України «Про адміністративні послуги».

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Декрет КМУ від 21 січня 1993 року № 7-93 «Про державне мито»; Розпорядження КМУ від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24 грудня 2010 року № 3307/5), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18 жовтня 2000 року за № 719/4940

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування

 -

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житловоексплуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Суб’єктом звернення безпосередньо подаються до сектору державної реєстрації актів цивільного стану:

- заява встановленої форми, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр);

- документ встановленої форми про смерть, виданий закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою;

- паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) пільгові посвідчення, військово-облікові документи померлого, паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) суб’єкта звернення (у разі їх наявності)

10.

Порядок та спосіб подання доку-ментів, необхідних для отримання адміністративної послуги

У паперовій формі документи подаються заявником особисто до сектору державної реєстрації актів цивільного стану

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

В день звернення

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1.Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України.

2.Державна реєстрація повинна проводитися в іншому органі державної реєстрації актів цвіль-ного стану.

3. З проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень

14.

Результат надання адміністративної послуги

1. Складання актового запису про смерть в електронному вигляді в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та на паперових носіях і видача свідоцтва про смерть, довідки про смерть для отримання допомоги на поховання

2. Письмова відмова в проведенні державної реєстрації смерті

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Суб’єкт звернення отримує свідоцтво про смерть та довідку про смерть для отримання допомоги на поховання або письмову відмову в проведенні державної реєстрації смерті

16.

Примітка

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь