ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ШЛЮБУ
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету
Костринської сільської ради
від 20.11. 2023 року № 101
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
00031
ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ШЛЮБУ
(назва адміністративної послуги)
Інформація про відділ «Центр надання адміністративної послуги» виконавчого комітету Костринської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області |
||
1. |
Місцезнаходження |
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Костринської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області 89022, Закарпатська область, Ужгородський район, с. Кострина, 47 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи |
Понеділок - п’ятниця: 09.00 – 16.00 Обідня перерва: без перерви Вихідні дні: субота, неділя. |
3. |
Телефон, адреса електронної пошти та веб-сайт |
Телефон: 0952582612 Адреса електронної пошти: kostrino@ukr.net Офіційний веб-сайт: https://kostrynska-gromada.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
Цивільний кодекс України; Сімейний кодекс України; Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»; Закон України «Про адміністративні послуги». |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Декрет КМУ від 21 січня 1993 року № 7-93 «Про державне мито»; Розпорядження КМУ від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» |
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24 грудня 2010 року № 3307/5), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18 жовтня 2000 року за № 719/4940 |
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування |
- |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
8. |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява жінки та чоловіка про державну реєстрацію шлюбу |
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
Суб’єктом звернення безпосередньо подаються до сектору державної реєстрації актів цивільного стану: заява про державну реєстрацію шлюбу встановленої форми, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян (у разі представництва інтересів осіб, які бажають зареєструвати шлюб, – заява, на якій нотаріально засвідчено справжність підписів, та документ, що підтверджує повноваження представника); рішення суду про надання права на шлюб (у разі звернення осіб віком 16-17 років); паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця, особи без громадянства та посвідку на постійне чи тимчасове проживання або інший документ, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України; документ, що підтверджує припинення попереднього шлюбу (якщо шлюб повторний); документ, що підтверджує сплату державного мита або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита; документ, що підтверджує причину скорочення строку державної реєстрації шлюбу (у разі порушення суб’єктом звернення питання державної реєстрації шлюбу до спливу місячного строку); якщо документи громадян України, іноземців, осіб без громадянства, які є підставою для державної реєстрації шлюбу, складені іноземною мовою, до них додається переклад тексту на українську мову, вірність якого засвідчується дипломатичним представництвом або консульською установою України, посольством (консульством) держави, громадянином якої є іноземець (країни постійного проживання особи без громадянства), Міністерством закордонних справ, іншим відповідним органом цієї держави або нотаріусом |
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. У паперовій формі документи подаються жінкою та чоловіком особисто. 2. Якщо жінка та/або чоловік не можуть через поважну причину особисто подати заяву про реєстрацію шлюбу, таку заяву, нотаріально засвідчену, можуть подати їх представники. Повноваження представника повинні бути нотаріально засвідчені |
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Суб’єкт звернення сплачує державне мито у розмірі 0,05 неоподаткованого мінімуму доходів громадян (0,85 грн.) |
У разі платності: |
||
11.1. |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
Інструкція про порядок обчислення та справляння державного мита, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 07 липня 2012 року № 811, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 20 вересня 2012 року за № 1623/21935. |
11.2. |
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу |
Державне мито 0,85 грн
|
11.3. |
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
Отримувач: ГУК у Закарпатській області /Костринська тг/ Банк отримувача: Казначейство України (ел.адм.подат.) МФО: 899998 Код ЄДРПОУ: 37975895 Розрахунковий рахунок: UA348999980314030537000007395 Призначення платежу: 22090100 |
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
В день звернення
|
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
1. Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України. 2. З проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень. |
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
1. Складання актового запису про шлюб в електронному вигляді в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та на паперових носіях і видача кожному з подружжя свідоцтва про шлюб; 2. Письмова відмова у проведенні державної реєстрації шлюбу. |
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Суб’єкт звернення отримує свідоцтво про шлюб безпосередньо у секторі державної реєстрації актів цивільного стану. |
16. |
Примітка |
|