Костринська територіальна громада
Костринська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області

Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян у Костринській територіальній громаді за 9 місяців 2025 року

Дата: 01.10.2025 09:43
Кількість переглядів: 38

Довідка

про стан роботи зі зверненнями громадян

 у Костринській територіальній громаді за 9 місяців 2025 року

         Обов’язки по роботі із зверненнями громадян покладені на відділ «Центр надання адміністративних послуг" Костринської сільської ради.

  Графік прийому громадян працівниками сільської ради розташований на інформаційному стенді в приміщенні сільської ради, на видному місці. Прийом громадян, проводиться головою сільської ради,  секретарем, заступником сільського голови щотижнево у понеділок, середу та п’ятницю. Старости старостинських округів проводять консультативний прийом щоденно.

Узагальнений звіт про роботу зі зверненнями громадян, з вивченням і узагальненням причин надходження заяв і скарг, заслуховується  виконавчим комітетом в кінці року та оприлюднюється на сайті Костринської сільської ради.

          Діловодство за зверненнями громадян у сільській раді ведеться відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян. А саме, заведені журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян, а також журнал обліку особистого прийому громадян, в яких зазначається номер і дата реєстрації звернення, прізвище, ім’я, по батькові, адреса, категорія (соціальний стан) заявника, вказаний короткий зміст звернення, зазначена резолюції та є відмітки про їх виконання. На кожному зверненні є резолюція сільського голови із визначеним завданням.

Так, у журналі обліку особистого прийому громадян за 9 місяців 2025 року зареєстровано 60 звернень громадян. Всі ці звернення зареєстровані за результатами особистого прийому громадян сільським головою, секретарем та заступником сільського голови, на місці.

Громадяни під час особистих прийомів, в основному, піднімали питання щодо отримання пільг, матеріальної допомоги, роз’яснення про призначення соціальних допомог, земельних питань тощо.

У журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян реєструються письмові звернення громадян. Так, за 9 місяців 2025 року, зареєстровано 285 заяв, скарг. 16 звернень надійшло через урядову гарячу лінію. Питання, які громадяни піднімають у них, в основному, стосуються надання матеріальної допомоги, пільг, закупівлі дров  та інші. Ці питання розглядались згідно чинного законодавства на засіданнях сесії чи виконавчих комітетів та по можливості вирішувались позитивно. За результатами розгляду громадянам надавались письмові відповіді та виписки з відповідних рішень.

   У Костринській сільській раді справи розгляду звернень формуються централізовано, у порядку, який передбачає Інструкція, а саме заява-відповідь.

          Всі звернення розглянуті без порушення термінів виконання.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь